Als je een tv kabel of antenne (maar een paar zenders) hebt heb je 2 opties. Ingebouwd of niet ingebouwd. Niet ingebouwd is zoals hierboven vermeld die usb stick. Die decodeert de signalen zodat je op je pc tv kan kijken. Ideaal voor laptops. Als je zo een bakkie hebt raad ik je de interne versie aan. Daarvoor moet je wel je pc opendoen en die erin steken. Ikzelf heb een interne wintv hybrid hvr 1100.

Als ik het goed heb kan je ook via sites televiesie kijken, maar gaat meestal niet zo soepel. Als je normaal tv wil kijken via een site raad ik je aan om er voor te betalen. Kijk op google vb'en heb ik niet. Weet wel dat het knaagt aan je bandbreedte/internetvolume.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier een site hopelijk heb je er wat aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet niet
Dit kan met een zogenaamde TV Stick. Ik gebruik de Hybrid van Zolid. Hiermee kun je Ned.1,2en 3 ontvangen alsmede de regionale zenders.