Wat veroorzaakt dat mijn scherm van de desktop ieder half uur op zwart gaat en hoe verhelp ik het?

Sinds gisteravond valt mijn scherm van mijn desktop steeds uit. Maar de computer werkt gewoon. Als ik mijn afspeellijsten op YT net draai gaat de muziek gewoon door. Voor de zekerheid heb ik mijn stekkerblok (met die rode aan en uit knop) vervangen maar dat helpt niet. Als ik de stekker van het scherm eruit trek en hem er weer in doe doet het scherm het weer een half uurtje. Is er iets kapot of is het een virus? Ik heb Windows XP.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Antwoord op de vraag is een antwoord dat ook deels op reacties gebaseerd is. De programma's die je gedownload hebt zijn geen scam-ware produkten ze zijn wel betaald. Ik zou je iig willen adviseren om op een site als http://download.cnet.com/ccleaner/ te kijken om iets te downloaden, deze geeft ook aan of iets free of free to try(dus meestal niet zo free) is. Je kan het zelfs in de zoekfunctie zetten. Het programma waar ik de link van geef is een gratis system cleaner misschien dat het daar mee lukt. Daarnaast kan ik mij geenzins voorstellen dat software hier de boosdoener is. Zoals jezelf al zegt gaat de monitor compleet uit, dat is niet met een software commando te doen, immers de enige verbinding die je met je monitor naar je computer hebt is een videoverbinding. Ik ben dus bang dat er of iets met je monitor mis is of met de stroomkabel er naar toe. Als het probleem aan de PC-zijde zou zitten zou je een oranje lampje krijgen misschien met een "no input" error. Toegevoegd na 4 minuten: Ik zou even aan je stroomkabel van je monitor rommelen en aan de aansluiting, misschien kan je een uitval forceren en weet je gelijk waar het probleem ligt.

Klik op het burea blad op de rechtermuisknop en ga naar eigenschappen klik bovenin op scherm beveiliging en verander het, mail nog ff terug of het geluk is alsjeblieft

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100