Vandaag mijn computer aan laten staan en zie nu de naam van een spel op me scherm. Gaat dit nog weg?

Hallo

Ik heb vanmorgen mijn scherm (HP l1806) aan laten staan en het spel fly for fun open laten staan. Nu heb ik het spel afgesloten maar zie nog steeds de logos op me scherm staan en rechts onder een logo. Gaat dit nog weg? Of kan ik er voor zorgen dat dit weg gaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan in het scherm gebrand zijn, daarom is de screensaver bedacht ;)

pc opnoew opstarten

gewoon je pc even herstarten toch ?

probeer eerst je computer te herstarten, als het nog niet weg is dan lijkt mij het dat het er is 'ingebrand'. of dit weg gaat weet ik niet.

ingebrand! Weet je wat een screen saver is die moet je aan zetten.. De letters zijn ingebrand, ga een spel spelen waar elke pixel van je scherm om de minuut wel weer een andere kleur aanneemt dan gaat het vanzalf weg Bijv: nfs, call of duty Toegevoegd na 40 seconden: ik heb dit altijd bij fimal cut pro Toegevoegd na 41 seconden: ik heb dit altijd bij fimal cut pro

volgens mij is je scherm ingebrand, heb ergens een keer gelezen dat als je een wit vlak erop afbeeldt het na een tijdje wegtrekt. ik denk ook wel dat door normaal gebruik het wegtrekt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100