Als ik mijn muisknop inhoud en dan ga slepen, 'klikt' ie vanzelf, hoe kan dit?

En wat kan ik er aan doen want het is op z'n minst gezegd bloedirritant!

Het ligt niet aan de muis want heb de muis van m'n laptop ingeplugd maar daar doet ie het ook bij..

Heb draadloos en de gewone geprobeerd, beiden geven hetzelfde probleem.

Toegevoegd na 1 dag:
Het gebeurt ook sporadisch, als ik bijvoorbeeld bestanden van de ene naar de andere map sleep, de scrollbalk naar beneden sleep en lang inhoud, dan 'klikt' na enkele seconden, soms al bijna meteen..
Hopelijk heb ik het goed uitgelegd zo..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Misschien ligt je arm over dat touch muis ding van je laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vermoed dat de optie "klikken met enkel klik" staat aangevinkt. Ga naar configuratiescherm →map opties→tabblad algemeen→ selecteer: openen bij dubbel klikken.