Wat zijn de nadelen en voordelen van Packard bell?

Ik vroeg mij af wat de nadelen en voordelen van het merk Packard bell zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Vroeger gebruikte Packard Bell, slechte kwaliteit onderdelen en hardware waar bijna geen drivers voor te vinden waren.

De laptops waren lomp groot en gammel. En ze installeerden software mee waardoor alles Packard Bell was. Paarse achtergrond, paarse internet explorer. Niet fijn.

Gelukkig is dat tegenwoordig niet meer zo, en heb ik niks meer tegen het merk.
De laptops zien er chique uit en de hardware is gewoon standaard.

Packard bell is geen uitspringer wat betreft kwaliteit, klantenservice of prijs.

Wel had een aantal jaren geleden een klant van me een PB PC gekocht, leuk ding alleen de muis was nog een muisballetje model. Echt een minpuntje dus. Die balletjes muizen moet je namelijk om de zoveel tijd openmaken en schoonmaken...

Voor mijn mening nu.

Nadelen = geen
Voordelen = geen

Let wel dit gaat over mijn ervaring nu en niet over Packard Bell in het verleden.

Dus mijn mening stel ik wel netjes bij als het product veranderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zoveel mensen zoveel meningen. Zelf heb ik een negatieve ervaring met PB. Delen van het besturingsysteem (windows) waren vervangen door versies van PB om hun hardware goed te laten werken. Nadat de PC gecrashed was en er geen originele windows cd of recovery aanwezig was, was het niet meer mogelijk om de PC werkend te krijgen. Ik vond dat een groot nadeel. Voordeel van PB was wel dat je veel waar voor je geld kreeg. Dus meer geheugen, webcam, grotere harddisk voor hetzelfde geld als bijvoorbeeld een HP.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al jaren in het bezit van PB Easynote laptop.
Vele extra,s te installeren en een recovery cd maken.
Nooit geen problemen mee gehad.
Nog steeds een mooi scherm, mede omdat ik de laptop
eerst laat afkoelen voordat ik het scherm dicht doe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf ook een PB en nog nooit problemen mee gehad.
Mijn vader (software ontwikkelaar) is vooral negatief over PB.

Ik denk dat het ligt aan de manier hoe je ermee omgaat.
heb zelf weinig software e.d. geïnstalleerd, wat ook bepalend is.