bestaat er een programma waarmee je niet op je pc kan voor een bepaalde tijd?

dan bedoel ik dat je de pc niet kan aan doen bv van 9 tot 12 uur of zo. Maar dan ook zonder wachtwoord dat het ook echt definitief is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

hoi nino543210,

tsja, vroeger een deugd, maar tegenwoordig een vies woord. toch wil ik je deze vloek niet onthouden.
willen mensen met tere oogjes deze nu sluiten, want er volgt een serieuze vloek die ouderwets vloeken doet verbleken.
.
genoeg gescrolld?
.
daar komt ie dan:

DICIPLINE.....

tsja, een beetje zelfdiscipline zou wonderen doen.
gewoon knopje uit, en met wat belangrijk is, verder gaan.
prioriteiten stellen en je er aan houden.
vroeger was dat een deugd, maar ja, tijden veranderen.

veel sterkte, want ik ben ook verslaafd aan de PC.
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Haha, jij probeert jezelf er toe te zetten examens te leren of niet? :D

Hier, http://www.kidswatch.com/Time-Limit-Controls.php
15 dagen gratis demo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kids watch is alleen handig als je zelf er geen controle over hebt, want je installeert het zelf en kan het dus ook zelf uit en aanzetten. Dat is dus niet definitief, er is ook geen manier om dat zo te regelen zoals je zou willen. Tenzij het inderdaad is om je kinderen tegen te houden tussen bepaalde tijden te internetten. Gewoon uitzetten is anders de beste optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op sommige routers kan je een blokkeringsschema instellen. (mijne is de WNDR3700, maar een hoop andere kunnen dat ook). Dus welke dagen van heo laat tot hoe laat.

Je kan dan wel op de computer, maar niet op het internet.
Je kan dan in ieder geval netjes je documenten opslaan als je ermee aan het werk was.

Een andere gratis tip is Timeslot:

http://www.mijnkindonline.nl/1553/timeslot-gratis-timer-sofware-voor.htm

Toegevoegd na 13 minuten:
Je laat dan een ander het wachtwoord instellen.

Dan stel je dus een schema in, en daar kan je niks meer aan veranderen.

Als je je je computer onvoorwaardelijk blokkeert voor jezelf, zonder enig mogelijkheid voor ook maar iemand om het te ongedaan te maken bijvoorbeeld bij noodgevallen, of er gaat iets fout en je computer komt niet meer van het slot af, dan ga je in hele leuke situaties meemaken...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gebeurd juist vaak dat je met zulke oplossingen net echt de computer nodig hebt terwijl dat dus niet meer kan. En je jezelf dus wel voor je hoofd kan slaan omdat je er dus met GEEN ENKELE mogelijkheid meer bij kunt. En als dat een aantal keren gebeurt zoals een heel belangrijk mailtje waar je niet bij kunt, of een belangrijke betaling niet kan doen via internet bankieren, of er is iets ergs gebeurd, en je kan dus NIET bij je PC om een adres of telefoonnummer op kunt zoeken. En je MOET zo ook nog weg voor iets heel belangrijks, dus je mist net het moment dat je er wel op kan, en dus dingen moet uitstellen die je eigenlijk niet kan uitstellen... Dan ga je dus agressief worden en misschien wel de computer of iets anders slopen uit frustratie, of afreageren op anderen? Dat bedoel ik dus met "hele leuke situaties". Heb je er zelf wel eens bij stil gestaan? Dat in gevallen van echte nood, de computer soms onmisbaar is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erger nog, stel je bent met een heel belangrijk document bezig, je ket niet op de tijd, moet ff nodig naar de plee of bent afgeleid, en voor je het weet is je PC afgesloten en je document niet opgeslagen. De zogenaamde oplossing bezorgt je uiteindelijk een hoop problemen...
Dit programma heb ik jarenlang gebruikt,tot de jeugd duidelijk aantoonden,dat zij hun huiswerk wel maakten.

http://www.softpedia.com/get/System/Launchers-Shutdown-Tools/Sleep-Moon.shtml

Het is dus GEEN Demo-versie ,maar GRATIS

Groet:Zoekertje

TIP:Click op afbeelding om te vergroten

Toegevoegd na 1 dag:
EXTRA

http://www.snapfiles.com/get/tshutdown.HTML

Hierbij is NET Framework wel een vereiste) te vinden :
http://www.microsoft.com/downloads/en/confirmation.aspx?familyId=333325fd-ae52-4e35-b531-508d977d32a6&displayLang=en

Bekijk de screenshot en kies uit deze 2 opties,welke beiden GRATIS zijn.