Hoe kan het dat ik alleen de temperatuur van mijn harde schijf kan zien?

Ik wil graag weten hoe warm m'n processor is. Alleen zie ik bij zowel Everest als bij CPUID Hardware monitor alleen de tempratuur van mijn harde schijf.
Weet iemand hoe dit komt?
Iets met drivers?
Volgende drivers zijn niet geinstalleerd:
PCI device
SM Buscontroller
Heb zojuist mijn computer opnieuw geinstalleerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het kan natuurlijk nooit kwaad om ontbrekende drivers te installeren, maar ik vermoed dat het niet gaat helpen.
De programmaatjes die deze info uitlezen moeten een hoop moederborden en hun sensors kunnen uitlezen. Als je een heel exotisch moederbord hebt, dan hebben ze de moeite niet genomen om de software aan te passen.
Je schrijft helaas niet welk mobo je hebt...

Toegevoegd na 24 minuten:
Naar aanleiding van je reactie heb ik twee links voor je:
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://support.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?os=WW1&catid=3&dateid=-1&impid=-1&osl=EN&typeid=-1&formatid=-1&servicetag=&SystemID=XPS%2FDimension+400%2F9150&hidos=WW1&hidlang=en&TabIndex=&scanSupported=False&scanConsent=False Vraag me alleen nogsteeds af of dat nou het moederbord of de computer is :P

Andere antwoorden (2)

Misschien heeft je processor geen warmtesensor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer Coretemp, ik gebruik hem zelf ook. het is handig en werkt op heel veel CPU`s. Elke CPU heeft een warmte sensor als de CPU te heet wordt dan schakelt die uit.