Bestaan er voor de consument printers waarmee je op kunststof kunt printen?

Ik ben opzoek naar een printer waarmee ik op polystyreen platen van 1mm dik kan printen.
Een laserprinter zal niet gaan omdat de temperatuur in de printer te hoog wordt. Misschien dat een inkjet printer het kan maar deze moet dan een rechte doorvoer hebben en de inkt moet ook goed hechten en watervast zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

hoi gast59002,

er bestaan printers die op CD's kan printen, dus een rechte doorvoer hebben en niet heet worden.
CD's kunnen daar niet tegen.

dus dunne platen zullen ook wel gaan, denk ik.
even aan mijneer Google vragen en je weet het.

suc6, groeten, Dré