Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik ervoor zorgen dat er een programma automatisch opstart als ik de pc aanzet

mijn pc start soms wel eens automatisch opnieuw op en als ik dan films ofzo aan het downloaden ben en ik ben er niet dan stopt het downloaden maar als dat programma dan uit zichzelf weer opstart kan die verder gaan met downloaden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
795

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In het menu Start zit een mapje met de naam "Opstarten". Als je een snelkoppeling naar je programma in dat mapje plaatst, wordt het programma bij het opstarten vanzelf gestart.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
ln -s /opt/kde3/share/applications/kde/ktorrent.desktop ~/.kde/Autostart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dit werkt alleen als je dat specifieke programma op die locatie hebt staan.
gvrox
13 jaar geleden
Hey, linux/unix start toch niet "soms wel eens automatisch opnieuw op" ? :)
dat kan het makkelijkst via de map 'opstarten' via het menu 'start'. voeg daar de progs toe die je wil starten. de meeste programma's als deze zullen in hun opties de mogelijkheid hebben automatisch op te starten, dat kun je ook doen. overigens is het mssch n goed idee om na te gaan waarom je pc steeds opnieuw opstart? steeds progs laten opstarten om deze reden maakt je pc ook niet sneller...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding