Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je een SEAGATE momentus 5400.3 harde schijf aansluiten op mijn nieuwe laptop? (extern)

Ik had deze op het oog http://www.allekabels.nl/USB-Adapter-Omvormer/177/1075967/USB-2.0-naar-IDESATA-Adapter.html.
Maar hier zit geen voeding bij, of is dat niet nodig? Kortom: Welke kan ik het beste kopen?
Bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat ding wat je nu laat zien zorgt er niet voor dat de hardeschijf in een bescherming zit. Ik zou liever voor een externe 2,5" case gaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat jij laat zien is handig voor mensen die wel eens computers reparen en zo even kunnen kijken wat er nog op de HDD staat. Maar in principe zou het werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een harde schijf extern wil gebruiken, moet je een externe hardexschijf kopen. Wat je wilt gaat niet werken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel, zijn speciale oplossingen voor.
Je zou bij een computerwinkel een externe behuizing voor je harde schijf moeten kopen. Zo te zien is het een 2.5" sata dus zal je geen externe voeding nodig hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding