Als ik een .doc bestand wil downloaden, lukt het niet. Ik heb het ookal geprobeerd met openen met.. 'virtualization', maar tevergeefs. Help!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, .doc is een tekstbestand van Word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef de link eens kunnen wij het ook proberen (bewerk vraag, niet in de reactie).

Antwoorden (4)

Misschien heb je een andere versie van windows? Probeer wordviewer te downloaden. Dat zou volgens mij het probleem wel op kunnen lossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plak de url in de browser en mogelijk wordt dit niet-compatible bestand dán wél op de normale wijze gedownload.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verander de extensie van het bestand. Dat wil zeggen:
Rechter-muisknop op het bestand,
Klik op 'naam wijzigen',
Verander '.doc' in '.pdf' (of iets anders),
Druk op enter,
En verander het nu weer terug in '.doc'.

Als er al iets anders stond dan .doc bij het downloaden, verander je dit gewoon in '.doc'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi Atze Dijkstra,

downloaden van DOC bestanden kan gevaarlijk zijn.
in dergelijke bestanden kunnen foute programmaatjes verborgen zitten. wanneer je de extensie veranderd in TXT dan gaat het wel.
uiteraard moet je na ontvangst voor het weergeven de juiste extensie weer terugzetten.

dit werkt ook zo met EXE en andere bestandstypen.
gewoon veranderen in TXT, verzenden, en terugzetten.

je kan ook de beveiliging (tijdelijk) uitschakelen.

veel suc6
groeten, Dré