Waar vind ik een Apparaat om laptops mee aan een scherm en keyboard te koppelen?

Ik zoek dus een kastje waarmee ik verschillende merken laptops kan koppelen aan 1 scherm, 1 keyboard en 1 muis. Dan mag het ook nog niet te duur zijn. Iemand die een oplossing weet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Antwoorden (3)

Ik gebruik zelf altijd de kabel die bij mijn pc beeldscherm zit , maar het kan ook mrt een hdmi kabel als je laptop dat kan , en muis en keyboard kan je er zoizo aankopellen als je een muis van deze tijd hebt teminste :d.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat je zoek noemen ze een kvm switch
zijn niet erg duur heb ze wel gezien op marktplaats voor 15 euro past op vga aansluiting dus als je laptops die hebben moet het gen probleem zijn
ook dvi kan wel maar wellicht moet je dan ene vga/dvi adaptor erbij kopen

tip voor laptops kan je waarschijnlijk het beste een usb kvm switch kopen
omdat je waarschijnlijk niet beschikt over extra toetsenbord aansluiting met ps/2
ander moet je daarvoor ook nog een extra ps/2 usb adaptor kopen voor muis /keyb
het kan wel handig zijn er 1 te kopen als je nog eens wilt wisselen met en vaste pc

Toegevoegd na 3 minuten:
met laptops hoef je in principe niet eens de toetsenbord snoeren ana te sluiten aangezien je je laptop natuurlijk ook gewoon via het toetsenbord van de respectievelijke laptop
capthavoc
13 jaar geleden
Een groter beeldscherm voor je grootste ideeën
Sluit je Mac met Mini DisplayPort aan op de LED Cinema Display voor een panoramische weergave zoals je die nog nooit hebt gezien. Het enorme 27-inch breedbeeldscherm met glanzende toplaag heeft een beeldverhouding van 16:9 en een resolutie van niet minder dan 2560 x 1440. De 27-inch LED Cinema Display bevat 60 procent meer pixels dan het 24-inch model, waardoor je nog meer ruimte hebt voor al je vensters en programma's.

Led-achtergrondverlichting: een helder idee
Meteen een kristalhelder beeld. Dat is het grote voordeel van led-achtergrondverlichting. De meeste beeldschermen moeten eerst even opwarmen voordat het beeld de maximale helderheid kan bereiken. Een beeldscherm met led-achtergrondverlichting geeft echter meteen een consistent helder beeld. Met led-achtergrondverlichting heb je ook meer controle over de helderheid van het scherm. Zo kun je de LED Cinema Display afstemmen op het omgevingslicht, zelfs in de donkerste kamer.

Perfect beeld van alle kanten
Waar in de kamer je je ook bevindt, de LED Cinema Display biedt altijd een optimale beeldkwaliteit. Dat is te danken aan een geavanceerde weergavetechnologie die IPS (in-plane switching) wordt genoemd. IPS zorgt voor een helder beeld met een uitstekende kleurconsistentie, zelfs als je vanaf de zijkant naar het beeldscherm kijkt.

49 watt aan stereogeluid
Met de LED Cinema Display haal je veel meer dan alleen een goed beeld in huis: je krijgt er ook geluid bij. Het geïntegreerde luidsprekersysteem van 49 watt bevat een ingebouwde subwoofer die je muziek, films en games een indrukwekkend geluid met een volledig bereik geeft.

Ingebouwde iSight-camera en microfoon
Met de ingebouwde iSight-camera en microfoon kun je op je Mac-desktop of -notebook videochatten of foto's maken met Photo Booth, waarbij het overigens niet uitmaakt of je notebook opengeklapt of gesloten is.1

Sensor voor omgevingslicht
De nieuwe omgevingslichtsensor past de helderheid van de LED Cinema Display aan het licht in de kamer aan. Hierdoor heb je altijd precies de juiste helderheid bij de minste hoeveelheid stroom.

Soepel scharniersysteem
Voor de beste kijkhoek kun je de LED Cinema Display gewoon kantelen. Dankzij het soepele scharniersysteem is dit een fluitje van een cent. De kantelhoek is -5° tot 25°, zodat je in elke werkomgeving optimaal aan de slag kunt.

Slechts één kabel in plaats van drie, dus aansluiten
is zo gedaan.