Hoe kan ik een windows stuurprogramma installeren voor mijn netwerkadapter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Meestal kun je ze zo downloaden en oftewel een exe aanklikken die het voor je doet oftewel er met de rechtermuisknop op klikken en "installeren" kiezen.

Maar de meeste netwerkadaptors worden automatisch al door windows ondersteund... Kun je wellicht aangeven welke netwerkadaptor je hebt en welke versie van Windows, en liefst een link naar de driver die je precies wilt installeren? Dan kan men beter meedenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Specifieke stuurprogramma's downloaden is meestal een kwestie van gewoon naar de website van de fabrikant gaan en bij de support afdeling kijken... Maar dan moet je wel weten wat de fabrikant is. Probeer in ieder geval automatisch te laten zoeken zoals Mokummer hieronder aangeeft. Als dat niet werkt, geef dan even aan welk merk/type je netwerkkaart is, dan kunnen anderen meezoeken.

Andere antwoorden (1)

Eerst zorgen dat je het stuurprogramma hebt, op een cd bv en anders even downloaden op de site van de fabrikant. Dan ga je naar start>configuratiescherm>apparaatbeheer . Dan klik je met je rechtermuisknop op je netwerkadapter en kies je voor "stuurprogramma bijwerken. Dan kun je kiezen voor de optie "op mijn computer zoeken naar bijgewerkte stuurprogramma's " of je kunt ook eerst proberen om hem automatisch te laten zoeken. Als hij hem niet vindt, moet je de optie nogmaals kiezen "op mijn computer zoeken"dan zie je de optie "bladeren"dan zoek je op waar je het stuurprogramma hebt opgeslagen als je hem gedownload hebt en die klik je dan aan en hij zal hem installeren. Als je hem op een cd hebt zullen de eerste opties al werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze site
http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/supportMyProduct.do?service=NL Succes :-)