vraag aan de deskundige. exclusief ! over: schijven, stations.

volgens mijn ervaring is deze excel tabel correct:
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AsAT1GOOGLhRdFFSUDRKVi0zc1pvN3ZFNy1sMElzZnc&hl=nl
wat vind je (als deskundige) daarvan ?
jouw mening heeft veel zin.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zijn er tegenwoordig nog speciale DVD-RW/DVD+RW stations? Tegenwoordig is toch alles multirecorder dus DVD-R DVD+R DVD-RW DVD+RW (alles spelen/branden).

Toegevoegd na 6 minuten:
Er zijn ook multiburners die DVD-Ram kunnen beschrijven.

Toegevoegd na 16 minuten:
Er zijn ook DVD-spelers(standalone) die moeite hebben met DVD+R. Van ingebouwde DVD-spelers weet ik dat niet.

Toegevoegd na 31 minuten:
Lees de laatste alinea van "competing formats". Je mist dus echt de multiburner die nu het meest voorkomt. En de alinea spreekt ook over problemen met DVD+R in DVD-spelers van voor 2004.