iPad of MacBook air ?

Ik heb net mijn iPad 1 verkocht om nu een iPad 2 te kunnen kopen.... nu twijfel ik ineens tussen een iPad en een MacBook air. Heeft iemand tips ? Gr. Ed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

Doe dan maar de Macbook Air! Als je de iPad 1 verkoopt omdat ie niet goed genoeg meer is, dan geeft de iPad 2 zeker GEEN meerwaarde ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eens!
Als je nog niet in het bezit bent van een andere (goede) computer.. dan zou ik voor de MacBook air gaan! Heb je, bij wijze van, ook al een iMac op je bureau hebben staan en ben je opzoek naar een leuke gadget (voor erbij) dan zou ik lekker voor die iPad 2 gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ 1 (maar aangezien hij zijn huidige iPad al had verkocht en er nog eens een smak geld tegen aan wou gaan gooien denk ik dat ie de MacBook ook wel kan betalen ;) )
Het is nogal een verschil qua prijs, maar wat wil je ermee? Wil je het liefste spelletjes spelen en kranten/boeken lezen, ga dan voor de iPad 2. Is namelijk erg fijn om een krant op te lezen of gewoon lekker op internet te surfen als je op de bank zit 's avonds. Ook is de iPad 2 klein en licht, maar dat is de MacBook air ook wel.

Wil je veel typen en mails versturen, dus de meer zakelijke dingen, ga dan voor de MacBook air. Typen is op een iPad 2 namelijk niet erg fijn, als je hele documenten moet typen. Beide zijn erg fijn in gebruik dus voor het gebruikersgemak is er geen verschil (voor mij dan).

Conclusie: Voor thuisgebruik: iPad 2, voor meer zakelijk gebruik de MacBook air.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is zou voor de macbook pro gaan, maar als je tussen de ipad en de air moet kiezen sowiewo de air, de ipad 2 isopzich niet veel beter behalve de camera en de proccesor en de snelheid vd proccesor. Dus conclusie; macbook pro, tussen de ipad en air, air
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Absoluut de MacBook air! De iPad is een vernuftig apparaat maar weegt zeker niet op tegen de mogelijkheden van een MacBook air. Als je het geld ervoor over hebt zou ik zeker weten kiezen voor een MacBook air! Dan kun je in de herfst weer gaan nadenken en sparen voor een iPad 3 :-D

Succes