Kan je de sd kaart van de htc desire hd formatteren? En zo ja naar welk bestandsformaat moet het dan?

Ik wil mijn sd kaart formatteren van de htc desire hd kan dat gewoon? En naar welk bestandformaat moet het dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat kan, stop de sd kaart in je pc(als het een mini sd is heb je een sd adapter nodig) en dan naar FAT-32 ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je de sd kaart eruit kan halen. Kun je hem in de computer stoppen en dan via de computer formatteren. formatteren wist alle data van de kaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja het gaat maar dan ben je alles kwijt wat er op staat