Jazeker is dat gewoon mogelijk. Ik heb vrijwel hetzelfde gedaan met een Pots splitter. Ik had toevallig op mijn usb stick nog een duidelijke handleiding staan,welke ik U niet wil onthouden.
Een POTS splitter is gemaakt om voice- en dataverkeer te scheiden op de DSL lijn. U sluit de POTS splitter direct na het ISRA punt aan in uw woning. ISRA staat voor Infrastructuur Randapparatuur en is het punt waar het KPN-domein en het klantdomein gescheiden wordt in een woning.
De POTS splitter sluit u als volgt aan:
Line: hierop sluit u de binnenkomende lijn in uw woning (ISRA / hoofdlijn) op aan.
Modem: hier wordt het adsl modem op aangesloten
POTS: hier kan de telefoon op worden aangesloten
--------------------------------------------------------------------------------
DSL: Digital Subscriber Line, techniek die hoge datasnelheid mogelijk maakt over een normale telefoonkabel, onder te verdelen in:
ADSL: Asymmetric Digital Subscriber Line, variant van DSL waarbij de zendsnelheid niet gelijk is aan de ontvangstsnelheid
SDSL: Symmetric Digital Subscriber Line, variant van DSL waarbij de zendsnelheid gelijk is aan de ontvangstsnelheid
ISDN: Integrated Services Digital Network, digitale telefonie
POTS: Plain Old Telephone System, analoge telefonie
Ook wel PSTN genoemd
PSTN: Public Switched Telephone Network
Ook wel POTS genoemd
Er is voor ISDN een andere (speciale) splitter nodig, omdat ISDN in vergelijking tot POTS/PSTN lijnen meer bandbreedte inneemt en de ADSL ISDN frequenties daarmee opgeschoven moeten worden.
Kortom U kunt dus inderdaad ook de telefoon aansluiten. Het lijkt mij niet onderstandig om in de algemene voorwaarden even op te zoeken ,of U ná het wijzigen van de hardware - inclusief aanleg- kunt rekenen op de volledige support van UPC. Dit blijft in Uw geval mogelijk een heikel punt. Mocht hetgeen ik hier typ zó zijn ,dan kunt U UPC Helpdesk informeren/ vragen over dit probleem.
Groet:Zoekertje