Wie kan er mij vertellen of dit een degelijk notebook is? Iemand met computerervaring? HP G62-B05SD

Het is vandaag de dagaanbieding bij Mediamarkt. Hij kost 499,00 en mijn voorkeur gaat uit naar een witte laptop rond de 500 euro.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben sowieso geen fan van hp! Het ligt erg aan een de eisen die je zelf stelt voor een laptop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huis, tuin en keukengebruik. Foto's bewerken, cd's branden, dvd's bekijken en/of branden.

Het beste antwoord

Ik heb bijna altijd zowel laptops als desktops van HP . IK werh nu met een perfecte HP Pavillion. Het enige nadeel - voor zover je dat een nadeel lukt vinden- is dat er zgn Crapware op de producten staan. ( Crapware is softwarematige applicaties van HP zelf etc. ) Zoals ondertussen bekend is Mediamarkt niet de winkel met de beste service en deze "dagaanbieding "is niet echt zo heel super hoor.
Ik heb hieronder 2 linkjes staan en dan zul je zien ,dat bij de onderste ( Elektrowinkel) deze Laptop standaard slechts 10 Euro duurder is. Dat risico zou ik persoonlijk willen nemen ,omdat zij een veel betere klantenservice bieden.

http://www.kieskeurig.nl/laptop/hp/g62-b05sd/prijzen/bezorgen/947396/?label=42008-DE42E1EB-3EBB-4277-B0AA-2B223D11D216S7098272793&gclid=CN6lluDK0KcCFRMhfAodIBeyiw

KIESKEURIG.NL

http://www.electrocorner.nl/detail.aspx?artcode=SYSNB1167&utm_source=kieskeurig

Groet:Zoekertje