Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil iets printen int zwart/wit, maar mijn printer vraagt telkens om de rode kleur.. hoe komt dat?

Ik heb een hp d7160, maar ik kan niet zwart/wit printen terwijl ik nog voldoende heb..
alleen rood is op waar deze dus om smeekt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als er bij mijn printer 1 kleur leeg is doet hij het ook niet meer, moet je eerst weer nieuwe inkt in doen ook al heb je die kleur niet nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Echt zwart wordt gemaakt met meerdere kleuren dan alleen zwart, hoe vreemd dit ook klinkt. Je kunt wel proberen zwart te printen door bij de instellingen voor grijswaarden te kiezen. Dan wordt je zwart alleen niet mooi diepzwart, zoals het geval zou zijn als je wel in kleur zwart print.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een printer werkt niet als een kleur (bijna) leeg is, hoe jammer dat ook is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De mijne anders wel hoor, het ziet er alleen echt niet uit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn printer doet het ook, alleen dan met slecht resultaat. Zal wellicht per printer verschillen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van mij in ieder geval niet, de vorige printers ook niet.
Zo is de software van je printer afgesteld. Wat zou jij doen als je schatrijk wordt van de verkoop van inkt, ook wel het "zwarte goud" genoemd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef aan dat je alleen in grijstinten wilt afdrukken,dit kan soms nog mogelijk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi FlorisBoening,

tsja, ik heb ook zo'n HP apparaat.
je moet kopen, daarvoor hebben ze het apparaat gemaakt.
goedkope printer, maar je betaald achteraf met de aanschaf van inkt. dat heet commercieel.

jammer, gewoon kopen en printen.

groeten, Dré
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding