waar moet je geluidsboxjes aansluiten bij een geluidloos scherm?

OP het geluidloze scherm zelf of op de computer. Het usb gedeelte zit helemaal vol. Heeft iemand een idee welke boxen je het beste kunt kopen?
als ze maar goed zijn, het hoeft niet duur

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De boxen moeten aangesloten worden op de pc en niet op het beeldscherm. Probeer boxen te kopen die je kaan aansluiten op je audio output, aangezien je geen usb-poort meer over hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het goed is zitten er op de computer 2 ronde gaatjes. 1 is voor een microfoon en een voor een koptelefoon/boxen. Vaak staat er een tekentje met koptelefoon bij degene voor je koptelefoon. Bij de mediamarkt of bcc kun je redelijk goedkope boxjes kopen die je doormiddel van een zogenaamde Aux kabel aan je computer kan verbinden. Deze kabel steek je aan de ene kant in de " koptelefoonuitgang" van je computer en aan de andere kant in de boxjes. Deze kabel is vaak meegeleverd met de boxjes. Ga gewoon naar de mediamarkt of de bcc en de mensen daar kunnen je adviseren welke boxjes je moet kopen en kunnen ook precies vertellen hoe je ze moet aansluiten

Andere antwoorden (1)

Boxen sluit je aan op de geluidsuitgang (jack-plug; zelfde die aan je oordopjes zitten) van de PC. Meestal is dit een groene ronde aansluiting. Alle PC boxen kun je zo aansluiten.
Zelfs als het scherm ingebouwde boxen heeft, komt dit van dezelfde uitgang van de PC.

Geluid via USB gebruik je eigenlijk alleen als je geen geluidskaart in je PC hebt (maar dat is bijna nooit meer het geval) of je speciale wensen aan de geluidskaart hebt, die niet standaard zijn (5.1, speciale opties en/of kwaliteit etc etc).