hoe gebruik je de trust mini card reader

ik heb er een gekocht en ik wil er foto's mee op mijn computer zetten. maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij. hoe moet ik hem gebruiken?/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
3.3K

Het beste antwoord

Steek het geheugenkaartje in de card reader, steek het usb stekkertje in de computer.
Nu verschijnt er automatisch een venstertje dat er nieuwe hardware is gevonden en je kunt het openen.
Of klik op deze computer en je geheugenkaartje verschijnt daar onderaan bij verwisselbare schijven.

Het werkt eigenlijk net als een usb-stick.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nu kun je dus de foto's overzetten naar je pc.
Als je klaar bent moet je eerst 'hardware veilig verwijderen' doen, voordat je de stekker weer uit je pc haalt.
Anders is er een kans dat de data op je geheugenkaartje kapot gaat.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op de cardreader staan allerlei slots met namen erbij. Je kaartje moet je in de slot steken waar de zelfde naam bij staat als op het geheugenkaartje.

Zie de afbeeldingen. Op het geheugenkaartje staat SD, en je ziet dat die in de opening SD gestoken moet worden in de card reader (roze cardreader, SD kaart is daar geel).
Plaatje bij antwoord
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik op verwisselbare schijf klik staat er plaats een schijf of een ander geschikt medium in station F. maar ik heb hem er wel inzitten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hem hem wel in de goeie opening maar ik zie hem nog niet op verwisselbare schijf
Kimath
13 jaar geleden
Heb je ook nog andere stations staan naast F?
Bij mijn cardreader zie ik altijd F t/m M staan (dat zijn alle openingen van de cardreader) en dan moet ik de juiste aanklikken om de inhoud van het kaartje te zien. Controleer eens of het kaartje wel ver genoeg in de cardreader zit, soms moet je een beetje aanduwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kaartje zat er niet goed in heb hem verder gedaan moet nog even kijken of dat werkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is nu gelukt. bedankt