Kan je met een duitse Chrome Cast dongle ook de NPO app gebruiken???

Vriendin in Duitsland wil graag Nederlandse TV op haar beeldscherm toveren en ik vroeg mij dus af of de Google Chrome Cast dongel die je in Duitsland koopt een oplossing zou zijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hardware
2.4K

Antwoorden (1)

Het maakt niet uit waar je de Chromecast koopt. De streams van de NPO zijn niet beschikbaar omdat je 'm opvraagt vanaf een 'buitenlands' IP-adres. de enige manier om daar omheen te komen is de stream opvragen via een proxy in Nederland.