Wat kan ik nu nog doen om eindelijk, en wel heel snel, mijn laptop (GEREPAREERD) terug te krijgen van Acer

Mijn 6 mnd oude Acer laptop kreeg okt. 2010 problemen. Na veel heen en weer gebel (en heel veel ellende met de helpdesk) de laptop eind december opgestuurd. Tot nu toe niet terug. Paar keer geschreven (ik bel niet meer, de medewerkers van de helpdesk zijn of niet te verstaan of onkundig) krijg ik vandaag een e-mail met daarin de mededeling dat ik de laptop mag opsturen. Dat ding is er al! Via UPS track en trace zelf gecontroleerd en ja hoor, 23-12-10 is de laptop in Den Bosch afgeleverd aldaar bij het repair center. Ik word er moedeloos van. Kennelijk weten ze zelf niet wat er op de reparatieafdeling aanwezig is. En als ze iets "over" hebben wordt er dus kennelijk niet geinformeerd waar dat apparaat vandaag komt. Binnenkort emigreer ik en ik wil mijn laptop mee.
Maar het dringt daar maar niet door... Wat kan ik nog doen. Heb ondertussen kopieen van de laatste brief al naar Kassa/Radar/Consuwijzer/Consumentenbond gestuurd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd koop NOOID een Acer het is al kapot voordat het uit de fabriek komt. ik heb er intussen 5 gezien bij mensen. waarbij er 4 al stuk waaren in het eerste jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een acer computer en ook problemen. Ik had een mailtje gestuurd naar acer, 2 weken later kreeg ik een mailtje terug en zeiden ze dat ik zo'n fabriek moest opbellen om te vragen of zei het konden repareren. Dus ik gebeld en ik kon hem opsturen. Een paar weken nadar ik hem had opgestuurd, belde ik op omdat het wel erg lang duurden, zeiden ze dat ik hem nog niet had opgestuurd! Na een half uur praten kwamen ze erachter dat ze hem toch hebben, en dat ik hem over 4 weken terugkreeg. Ik kreeg hem uiteindelijk 1 week te laat, maar was al blij dat ik hem terugkreeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus eigenlijk is acer gewoon slecht

Antwoorden (2)

Wat je moet doen is een aangetekende brief sturen met in chronologische volgorde van de correspondentie die jij met Acer hebt gevoerd.
Vermeldt in de brief dat ze nog twee weken de tijd hebben om het op te lossen, zo niet, dat je dan juridische stappen gaat ondernemen. Dit moet werken!

Dit zeg ik, omdat mijn vriendin precies hetzelfde is overkomen met haar Acer laptop. Na twee maanden werd ze er ook moedeloos van en heeft ze het bovenstaande gedaan. Binnen twee weken kreeg ze, let wel: Een nieuwe Acer laptop!! En als schot in de roos, kreeg ze een paar weken later haar eigen laptop terug. Gerepareerd en wel!! :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze weet nog steeds niet, of die nieuwe laptop service was of dat ze het verkeerd hebben gedaan. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is heb je een RMA nummer. Als ik me niet vergis is deze iets van 7 cijfers lang. Stuur een brief naar Acer Den Bosch t.a.v. de afdeling repair met daarin kort maar duidelijk de reden samengevat dat je wil weten waar je laptop uithangt, en geef het RMA nummer. Het lijkt me namelijk dat ze hem kwijt zijn geraakt. Bereik je de afdeling repair met je brief dan bereik je de mensen die hem kunnen opsnorren. Dat doen helpdesk pikkies niet :-P Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die heb ik ook al geschreven. Ook al meerdere keren. Met RMA nummer. Serienummer etc. etc. Maar het komt dus echt niet over. Kopie brieven naar directie (dat is de klachtenbehandeling afdeling). Er gebeurd gewoon niks. Ik vraag me echt af wat het niveau is van de personen die daar werken en vrees het ergste!
Ik hoop dat de screenshot die ik van de week heb gemaild met daarin het afleverbewijs van UPS (23-12-10) bij Acer getekend door ene Ivan helpt. Ondertussen word ik er doodziek van en heb op dit moment, i.v.m. aanstaande emigratie, eigenlijk geen zin en tijd me hier nog druk over te maken. Aan de andere kant is het nu een principe kwestie voor me geworden en stop ik niet voordat ik deze laptop gerepareerd of een nieuwe gelijksoortige terug heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord van Acer... Nou kook ik helemaal! Geachte mevrouw Stobbe,

Na overleg van onderstaande gegevens constateren wij dat het toestel bij ons in ontvangst is genomen. Wij gaan ervoor zorgen dat het toestel zo snel als mogelijk wordt ingeboekt. Het onderstaande trackingnummer komt niet overeen met het gaan wat voor u is genoteerd. Zodra er meer bekend is nemen wij contact met u op.

Hopende u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd, anders zien wij graag uw reactie tegemoet.

Customer Care Desk
Afdeling Aftersales