is het mogelijk om intel Core i7 Extreme Edition in te bouwen in een macbook ?? Of iets anders zodat het nog snelle wordt?

Ik heb nu een macbook 15 inch maar ik wil een macbook 13 inch aanschaffen in de zomer maar daarnaast wil ik het ook uitbreiden zoals snel maken en grootte geheugen enz. Of als het mogelijk is om in een macbook air zo snel mogelijk maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je vraagt verschillende dingen. Je wilt een 13inch MacBook kopen of een MacBook air zo snel mogelijk maken. Wat wil je nu? Daarnaast kun je nooit een i7 extreme in een Apple verwachten omdat dat desktop processors zijn en teveel accu zouden eisen van een laptop plus een enorme koeling. Wat je wel kunt overwegen om een enorm snelle laptop te krijgen: zet er een SSD schijf in. Dan nog een laatste tip: als je echt persé iets wilt wat enorm snel is, koop dan een Mac Pro of zet mac op een i7 extreme pc(hackintosh). Want laptop hardware is gewoon altijd langzamer dab desktop hardware.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geheugen en grootte kun je zelf nog doen met het risico om je garantie te verliezen, aangezien ze bij Apple het niet leuk vinden als je aan hun laptops gaat knutselen.

Processor of iets dergelijks is helaas niet mogelijk. Dit komt omdat je het gewoonweg niet kunt vervangen, er is geen mogelijkheid om een processor uit een laptop te halen.

En als je het op een of andere manier toch de processor weet te veranderen, dan heeft het nauwelijks effect want je hebt nog steeds een tragere moederbord. Wil je de moederbord ook vervangen dan snap ik niet waarom je geen laptop laat samenstellen.

En zoals eerder al gezegd de i7 extreme is een desktop processor, je kunt wel een gewone laptop kopen met i7.