Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

windows 7 en breedbeeld scherm kopen of liever gelijk een nieuwe PC ?

Ik heb een PC van een jaar of 5 oud, hij doet het nog perfect, maar draait dus op XP en heeft een 4:3 scherm.

heeft het zin op hem op te pimpen naar windows 7, of is een nieuwe PC een betere optie?

de specs (zover ik ze weet)

2 GB werkgeheugen

250 GB harde schijf

Dell Dimension DXP051
Intel(R)
Pentium(R) D CPU 2.80GHz
Kloksnelheid: 2.79 GHz, 2,00 GB

nvidia geforce 7300 le

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
879

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ben je een zware gamer, of eis je op een andere manier zware taken van je pc: neem een nieuwe. Als je gewoon een doorsnee gebruiker bent die iets sneller en moderner wilt. Neem windows 7 + nieuw scherm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor het besturingssysteem hoef je het niet persee te doen. Je kan daar niet meer mee doen dan je nu al met Win XP kan doen. Ziet er alleen iets anders uit.

Als je de computer alleen maar gebruikt voor een ebetje internetten en e-mailen is het nog een prima computer.

Als je een groter scherm wil is dat natuurlijk naar eigen voorkeur. Dat heeft niets met de prestaties van de computer te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik jouw was zou ik dit zelf beslissen, dit hangt allemaal af wat je op je pc doet. Windows 7 werkt prima met deze eisen, maar vreet daarbij ook het één en ander geheugen. Deze 2 bij elkaar ben je misschien zo´n 300 euro kwijt. Je kan hier makkelijk een nieuwe pc voor kopen, maar dan heb je een simpele die het zelfde is als deze.

Ik zal zelf beslissen met wat je wel/niet doet op de pc. Ben je graag aan het game is het verstandig om een nieuwe te kopen. Zit je allemaal maar op internet is het een prima pc en zou ik zelf win7 en beeldscherm kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding