is de Intel® HD Grafische 3000 een gode videokaart?

Ik kan een laptop kopen die aan al mijn eisen voldoet. Ik twijfel echter alleen over de videokaart. dit is namelijk de Intel® HD Grafische 3000. Ik heb gelzezen dat hij het bij bijna ieder spel ghoed doet op een paar na. Maar lees ook reacties van mensen die het afkraken. Ik zou graag willen weten of die goed is en of je er bijv fifa 12 mee zou kunnen spelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou er niet in geloven voor ik het zelf gezien heb.
Ga voordat je overtuigend bewijs gezien hebt liever voor een machine met een nvidia grafische processor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ook nvidia's of amd's kunnen zo zwak zijn. Altijd even een benchmark erbij pakken,

Het beste antwoord

ik heb zelf ook een laptop met een intel hd 3000 en ik speel er gewoon call of duty 4 op met alle graphics op zijn hoogst. ik weet niet hoe zwaar fifa is voor je pc maar ik denk dat dat dan ook wel zal lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is een chipset dus je moet er niet van uit gaan dat je alles op max kunt spelen. Je kunt de benchmark score opzoeken en de benchmark score van de minimum videokaart. Dan kun je zien of hij ermee werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bekijk deze site anders eens, Fifa 11 staat er ook op, ik weet niet of fifa grafisch veel meer vraagt maar iig kan je een idee krijgen. De fps worden per setting gegeven. Als je alles op medium zet zal fifa 11 lekker draaien. Voor fifa 12 zal het dus iets minder nog zijn.

Toegevoegd na 11 seconden:
http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-3000.37948.0.html