Kan er een nieuwe videokaart in mijn laptop?

Hallo.
Ik wil dus wat zwaardere games spelen zoals GTA IV.
canyourunit.com geeft aan dat alles goed is om de games te spelen behalve.. je raadt het al. De videokaart.
Nu heb ik gelezen dat tegenwoordig bij bepaalde laptops de videokaart wel vervangen kan worden. nu vraag ik mij dus af: is dit mogelijk bij mij?
De laptop waar het om gaat is de volgende laptop: Dell inspironN5110

Alvast bedankt voor de moeite!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik heb eens op internet gezocht en ik kwam tot de conclusie dat die videokaart vast zit gesoldeerd aan het moederbord dus je kan hem niet upgraden. Ik hoop dat ik je hiermee genoeg heb geïnformeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je hulp!