Hoe een krakende TomTom repareren/herstellen?

"Hallo, mijn TomTom GO 730 geeft een krakend geluid.
Ik heb hem gereset, ook heb ik hem ge-update niks helpt.
Kan ik eventueel een geluidsbestand vinden?"

Met vriendelijke groet,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Wat kan helpen is dat je 'm eens geheel vd stroom haalt. Dus dat je 'm als het ware helemaal uit zet en weer aan zet. Een soort van reset/reboot.

Helaas zit bij die dingen de batterij binnenin en zul je dus zo'n beetje het hele apparaat uit elkaar moeten draaien wil je de batterij los kunnen koppelen (anders gaat zo'n ding nooit helemaal uit).

Gelukkig is het zo gek moeilijk niet zo'n ding uit elkaar te draaien hoewel er een paar non standaard schroeven worden gebruikt maar die zijn ook best met een normale kleine schroevendraaier los te krijgen.