Ik krijg verschillende blue screens en pc freezed.

Sinds een week heb ik problemen met mijn pc. Ik krijg veel verschillende blue screens.
0x0000007f
0x00000050
0x000000A
0x00000078
0x0000004e
De pc freezed ook erg vaak.
Is dit een hardwarefout?
Indien niet heb ik hulp nodig dit te verhelpen.

Toegevoegd na 20 uur:
vista home 32 bit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

De codes kun je opvragen bij Microsoft. De eerste heb ik al voor je opgevraagd. en is vermoedelijk een hardwareprobleem. Echter je geeft niet aan welk besturingssysteem je gebruikt, dus kan niet exact de juiste info opvragen. Maar zelf kun je dat wel:

http://support.microsoft.com/kb/137539/nl

Vul rechtsboven op deze pagina de andere codes in met het juiste besturingssysteem (XP, Vista etc)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oorzaak kan zijn dat je je processor te hoog geklokt hebt maar vaak komt dit voor als 1 van je geheugen modules stuk zijn. In het ergste geval is je moederbord stuk,al is dit zelden de oorzaak.