Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Geen geluid via HDMI

Ik koppel mijn laptop (HP) al geruime tijd aan mijn TV, via HDMI, om films en series te kijken. Vanaf vandaag heb ik wel beeld maar geen geluid meer via de TV alleen via m'n laptop. Ik weet hoe ik de instellingen met zetten (standaard opties e.d.) dat is het probleem niet, het probleem doet zich al een stap eerder voor, mijn hele HDMI aansluiting is niet meer terug te vinden onder geluid (windows7) dus ik kan niets meer instellen! Is er iemand die mij kan helpen voordat is drastische maatregelen ga nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
709
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een optische kabel heet dat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een extra kabel is beslist niet nodig, HDMI is beeld en geluid, het heeft bij mij al maanden gewerkt! Vanaf vandaag speelt het geluid niet meer op de TV maar op mijn laptop!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer eerst opnieuw te instaleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is vervelend.. als het opnieuw instellen niet helpt, is er nog een mogelijkheid op een optical audio kabel te gebruiken als je pc het ondersteund of gewoon een aparte audio kabel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding