wat is er aan de hand met mijn toetsenboord?

kan opeens geen tekens meer intikken krijg alleen maar een staand streepje(cursor)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I-beam heet dat (als je die bedoelt). ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja okee,maar hoe nu weer werkend te krijgen?

Antwoorden (3)

Controleer of het toetsenbord goed in je pc zit. PS/2: opnieuw opstarten en kijken of je dan wel kan typen. Via USB: Probeer eens een andere poort. Het kan dan even duren voordat je kunt typen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toetsenbord is defect of heeft geen goede verbinding meer met je toetsenbord. Herstart het systeem of plaats de usb kabel nogmaals in je pc.

Als je een draadloos toetsenbord hebt, dan kan het helpen om dit te laten synchroniseren of de batterijen er nogmaals in te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een ps/2 hebt moet je hem opnieuw opstarten .heb je usb ga naar configuratiescherm en dan toetsenbord en kijk of hij je toetsenbord vind.heb je 1 op batterij dan is die leeg.anders is ie defect.