Zou je een bluetooth (telefoon) oortje op je pc kunnen gebruiken doormiddel van een bleutooth usb ontvanger?

Ik zou dit graag willen weten omdat het me wel grappig lijkt .. :P

Toegevoegd na 1 dag:
Kooijvogel zou je me kunnen vertellen hoe je dit dan precies doet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Ja dat kan, heb het zelf ook een aantal keer gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi rjcloon3,

ook ik heb een bluetooth oortje en telefoon.

Kooijvogel krijgt het voor elkaar om het bluetooth oortje op de PC aan te sluiten. dat is mij niet gelukt.

een telefoon is een master, het oortje de slave.
ik kan de telefoon prima via bluetooth met de PC koppelen, ik behandel het telefoonboek, haal foto's van de telefoon, etc. maar het oortje op de PC aansluiten is mij niet gelukt.

als jij hoort (van Kooijvogel) hoe dat moet, wil je mij dat dan melden?
lijkt me erg handig voor skype verbindingen bijvoorbeeld.

tot horens, groeten, Dré