Is er een programma waarmee je kunt zien wat je hebt getypt op de pc?

(en waar download je dat dan ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Het beste antwoord

Dat zijn keyloggers. Maar ik weet niet of het legaal is dit te installeren op een computer zonder degene die de computer gebruikt het weet. Voor eigen gebruik dus prima, maar als het een manier is om iemands computergebruik te volgen is dat niet toegestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, die programma's bestaan en heten keylogger.
Als je dit woord googled krijg je voldoende hits.
Een voorbeeld: zie link, deze lijkt mij betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht er aan wat voor text je terug wild vinden password is simpel als wat Alles wat jij ooit in je browser hebt getypt is makkelijk te achterhalen

Voor de andere mensen hier hij vraagt niet om spyware maar om een programma zit een verschil in xD