Hoe krijg ik mijn headset (steelseries 3H USB) aan de praat?

Wanneer ik mijn nieuwe headset probeer te gebruiken geeft de pc aan dat het usb apparaat niet wordt herkend. Het gaat om een steelseries 3H USB headset. Mijn besturingssysteem is windows 7 64 bit. De driver kan ik niet installeren. Hij vraagt nl. dat om de headset op mijn usb poort aan te sluiten, terwijl dit al is gebeurd. De headset werkt ook niet op de laptop van mijn vriendin (XP).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

als je hem net nieuw hebt terug naar de winkel
wat ook wel eens een probleem is de usb poorten aan de voorkant werken soms niet
probeer hem eens op de usb poort achter op de pc ?
maar ik denk dat ie defect is
dus terug naar de winkel ruilen
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Usb achterkant helpt niet echt. Het led lichtje op de headset licht wel op en mijn pc 'ziet' wel dat er een apparaat ingeplugd zit. Hij vraagt enkel om een stuurprogramma. Doch wanneer ik deze installeer vraagt hij dat ik de headset in de poort steek.
capthavoc
13 jaar geleden
kan je niet gewoon door installeren ?die vraag is waarschijnlijk nu niet van toepassing en dan zou je in princiep moeten kunnen verder gaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope. Gaat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon defect lijkt me zo raar. De pc merkt wel dat er 'iets' ingeplugd zit en het led lampje brandt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij was blijkbaar toch defect. Ze raadden me in de winkel zelfs af om nog dezelfde te kopen.

Andere antwoorden (1)

Begin de installatie van de driver zonder dat de headset is aangesloten. Steek hem pas in een usb poort als er om gevraagd wordt; niet eerder.
Daarnaast niet de meegeleverde drivers gebruiken maar de laatste downloaden op de site van de fabrikant
Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, bedankt voor je antwoord. Doch ook dit werkt niet. Er is geen verschil. Er zaten zelfs geen meegeleverde drivers bij. Andere ideeën?