Ik heb een medion laptop . Met de vaste voeding doet hij helemaal niets terwijl ik wel spanning meet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
capthavoc
13 jaar geleden
Raar maar waar meet je dan ?
zie je ook een ledje van power aan staan ?
zowel met alleen accu als wel met voeding ?

Antwoorden (4)

mogelijk is de interne zekering doorgebrand als gevolg van een piek in de stroom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al geprobeerd de laptop te starten met de accu "eruit" gehaald?

Als de accu kapot is en alle stroom van de transformator opslurpt krijg je hem op deze manier wel gestart.
Is geen oplossing maar wel een uit te voeren test om dichter bij de oorzaak te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer de accu er eens een half uur af te laten.
Druk terwijl de accu eruit is op opstarten.

Na dat half uur de accu er weer in terug, voeding er desnoods aan en dan start hij, indien er inderdaad zoals hiervoor gemeld intern geen zekering uit ligt, waarschijnlijk weer zo op.

(zelf eens ondervonden met een fuiitsu siemens laptop)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je nog garantie? Breng hem dan terug. Ze hebben namelijk hele goede service.

Of bel even.