Externe Harddisk NTFS>Fat32

Ik wil een hele schijf Samsing G2 portable External Hard Drive van 640GB Formatteren en er Fat32 opzetten.

Er stond Fat32 op maar door een misverstand is dat er af gehaald.

De USB van mijn Sony Surround Stysteem leest geen NTFS.
Graag een simpele manier

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Er staat een gratis tooltje op het internet genaamd "NTFS to FAT 32 CONVERTER".Daarmee kan je dit terugdraaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sluit hem even aan met USB aan je pc ( teminste omdat het portable is neem ik aan dat het kan ) hierbij kan je onder deze computer ook je schijf formateren dankan je ook selecteren wat je wil:)
dus het kan gewoon onder windows, zonder gebruik te maken van progamma`s