Ja, hoor, leuk idee, doe-het-zelf gebruiksaanwijzing op bijgaande link...
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ligt er aan wat voor een monitor,

op laptops hebben ze de schermen Cristal Glare gebruikt als je Lcd uitschakelt heb je een spiegel:) altijd handig op school.. kijken of je haar goed zit haha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreselijk, die glare monitoren... Altijd last van ongewenste spiegelingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Glare-monitoren zijn prachtig als je foto's wilt bekijken. Voor elk ander werk zijn ze lastig en vervelend.
Het is al een spiegel, maar het rendement van de spiegel is erg slecht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zet een webcam bij en meer spiegel kan je niet hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook 't eerste waar ik direct aan dacht ;)
+1
Er bestaan spiegels die als ze worden aangezet fungeren als TV of monitor.

Als je een gewone monitor bedoeld, en software matig, dan staat in de link een antwoord. In het Engels, ben nu niet in staat dit te vertealen.

Als je hardware matig bedoeld, dan moet je hem uiteen schroeven, het lcd verwijderen en er een speigelglas inzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn laptop heeft een ingebouwde webcam van 2 Mp. Haarscherpe spiegel heb je dan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een roze bril op zetten