Ik heb Windows Vista geïnstalleerd op mijn PC maar mijn grafische kaart is niet compatibel met Vista. Waar koop ik welke (goedkope) kaart?

Ik wil eigenlijk een goedkope tweedehandse kaart vinden want ik speel geen games of zo, het moet gewoon iets zijn dat ervoor zorgt dat de directX werkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Zo'n kaart is bij iedere compu zaak te krijgen voor ca 25 euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou geen tweedehands kaart gaan kopen. Het beste dat je zou kunnen doen is even naar een kleine computer speciaal zaak gaan en het daar nogmaals vragen. Zij zullen je een kaart kunnen aanraden, en zoals eerder genoemd zijn ze niet duur meer tegenwoordig.

Vervolgens vraag je welke kaart zij je kunnen aanbieden, een goedkope. Schrijf het merk, model ed. op en je gaat vervolgens thuis op internet kijken of dat de juiste prijs is. Dat kun je bijvoorbeeld doen op http://www.tweakers.net/pricewatch of je gaat naar google en typt "Merk en model van kaart" vervolgt door het woordje "vergelijk".
Je zult dan een aantal sites tegenkomen waar ze de prijs van de kaart vergelijken op verschillende sites.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al gezocht op de site van de fabrikant of er eventueel updates zijn dus nieuwe drivers voor Vista? Als dit gaat om een hele oude grafische kaart ja koop maar al zeker een nieuwe