Ik heb 2 schermen aangesloten op mijn PC. alles werkt. Links bijgeplaatst, rechts hoofdscherm. Hoe los ik dit op?

Ik heb links het scherm bijgeplaatst maar moet op het hoofdscherm naar rechts slepen om het op het externe scherm te krijgen. De schermen omwisselen is teveel werk. Is er een optie om het om te schakelen? Zodat ik gewoon het naar links kan slepen zodat het op het linkse scherm komt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Meestal bij beeldscherm instellingen (waar je o.a. je resolutie kan wijzigen) kan je kiezen welk scherm het hoofdscherm is (1) en welke t bij scherm (2)

In de eigenschappen van je scherm kun je eenmalig de schermen ten opzichte van elkaar verslepen, zodat ze net zo komen te staan als dat je ze fysiek ten opzichte van elkaar hebt opgesteld.

So wie so in beeldschermeigenschappen (configuratiescherm) de schermen even goed om zetten (slepen). Daarnasst zijn er verschillende programma's te vinden die dual schaermen keurig voor je kunnen regelen. Een van de beste is Multimon. http://www.realtimesoft.com/ultramon/download.asp Suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100