Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb 2 schermen aangesloten op mijn PC. alles werkt. Links bijgeplaatst, rechts hoofdscherm. Hoe los ik dit op?

Ik heb links het scherm bijgeplaatst maar moet op het hoofdscherm naar rechts slepen om het op het externe scherm te krijgen. De schermen omwisselen is teveel werk. Is er een optie om het om te schakelen? Zodat ik gewoon het naar links kan slepen zodat het op het linkse scherm komt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je xp Vista of win 7 ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Meestal bij beeldscherm instellingen (waar je o.a. je resolutie kan wijzigen) kan je kiezen welk scherm het hoofdscherm is (1) en welke t bij scherm (2)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hoofdscherm hoeft niet perse links of rechts te staan. Hiermee bepaal je wel op welk scherm bijvoorbeeld je windows startknop zit, maar niet of dit aan de linker- of aan de rechterkant staat.
Kimath
13 jaar geleden
Dit kun je ook via beeldscherminstellingen doen. Gewoon op het plaatjevan het beeldscherm klikken en dan slepen. Zo kun je ze omdraaien, boven elkaar plaatsen etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx

Andere antwoorden (2)

In de eigenschappen van je scherm kun je eenmalig de schermen ten opzichte van elkaar verslepen, zodat ze net zo komen te staan als dat je ze fysiek ten opzichte van elkaar hebt opgesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
So wie so in beeldschermeigenschappen (configuratiescherm) de schermen even goed om zetten (slepen).
Daarnasst zijn er verschillende programma's te vinden die dual schaermen keurig voor je kunnen regelen.
Een van de beste is Multimon.

http://www.realtimesoft.com/ultramon/download.asp

Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding