Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan ik 2 videokaarten aansluiten op 1 computer?

Ik heb een Nvidia GTS 250 in mijn computer zitten. Echter heb ik een oude televisie. Ik had voorheen een Nvidia geforce 6200LE in mijn computer, deze had S-Video en kon ik dus mijn televisie aansluiten, om oa films te kijken. kan ik die tweede kaart (6200LE) er zo bij indoen om film te kijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

hoi raymonnetje,

wat wil je met die tweede monitor?
gebruiken voor presentatie, waarbij beide monitoren hetzelfde beeld weergeven, of twee verschillende beelden op de monitoren, zoals de toolbox op M1 en het werk op M2.

in het eerste geval kan je met een parallel stekker twee monitoren aansluiten, het beeld wordt iets minder, maar volstaat.

dat laatste kan in Windows 7, voor andere operating systems moet je daarvoor aparte software installeren.

er zijn USB > VGA en zelfs USB > HDMI interfaces.
heb ik geen ervaring mee, mogelijk is daar software bijgeleverd.

suc6 Dré
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je er ruimte voor hebt op je mobo:) ( slot vrij )
tuurlijk wel, aleen je moet even kijken waar je pc dan beeld naartoe gaat stuuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk niet dat dat gaat werken.
Waarom gebruik je je GTS250 niet? Heeft meerdere uitgangen. Desnoods met een verloopkabel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit met het probleem dat daar HDMI DVI VGA uitgangen opzitten, en ik heb een oude tv. met scart/tulp aansluitingen. dus als je een oplossing weet? Feel free to answer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nu DVI gebruikt(anders even een DVI to VGA gebruiken) kun je een kabel VGA to Composiet gebruiken.
Werk super. http://www.virtualinformation.com/ebay_images/vga-1lg.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en weet je zeker dat die werkt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je gebruikt je 2e uitgang dan als 2e scherm, werkt 100% zeker!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding