de sim van mijn i-phone 4 is vergrendeld. ontgrendelen met de juiste pincode werkt niet. wat is de oplossing?

Toegevoegd na 11 minuten:
een laatste maal trachten te ontgrendelen met de gegeven pincode is niet verstandig. Na 4 x geen positief resultaat lijdt tot vervanging van de simkaart en ben ik alle gegevens kwijt. Is er nog een mogelijkheid de huidige simkaart te behouden en weer goed te laten werken.
Mocht dit niet lukken, kunt u dan een methode geven om de gegevens van de huidige simkaart te kopiëren naar een nieuwe simkaart, eventueel met tussenkomst van de computer.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
weggooien

Antwoorden (2)

Je kan de puk code opvragen, bij je provider, soort 2e wachtwoord, voor als je je pin kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De simkaart is in een houder geleverd en als het goed is staat daar de puk code op.
Maar bij sommige providers zoals Bliep!(*) of Simyo staat het op de website of is het via de website op te vragen.
Bij prepaid kaarten is het meestal zo dat als je de pukcode kwijt bent je een nieuwe moet kopen.
*Bliep! is prepaid