Wat voor router kan ik het beste kopen?

Ik heb een nieuwe wireless router nodig, waarmee ik 2 pc's moet aansluiten (bekabeld), minimale snelheid 100mbps, simpele installatie en niet duurder dan 50 euro. Wat is volgens de kenners het beste dat ik moet aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die krijg je toch al van je provider?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar moet ik te lang op wachten en ze hangen me de strot uit. Kan er zelf wel eentje kopen. Gaat veel sneller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop en Linksys wrt54g op marktplaats ofzo, kost geen bal en het zijn prima routers:), ook instalatie is dood simpel.

Antwoorden (1)

koop en Linksys wrt54g op marktplaats ofzo, kost geen bal en het zijn prima routers:), ook instalatie is dood simpel.