Hallo, ik heb net een 2e hands computer gekocht. nou wil ik hier een nieuwe videokaart voor kopen. probleem: er zit een AGP aansluiting in

de oude videokaart kon niet goed games draaien.
ik wil dus een videokaart die goed voor games is.
het beste zou zijn om Call of Duty 4 / 5 met een goede (125) fps te kunnen draaien. maar waar haal ik een goede videokaart voor maximaal 100 euro met een AGP aansluiting.
vrijwel alles is tegenwoordig met een PCI-e 2.0. kortom ik wil een videokaart van maximaal 100 euro met een AGP aansluiting die Call of Duty 4 goed kan draaien. waar haal ik dat, en welke videokaart moet ik dan hebben

Martijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Even voor je gezocht op tweakers.net

Deze kan ik je aanraden
http://tweakers.net/pricewatch/246155/club3d-hd4670-agp.html#tab:info

Als je zelf nog even wilt kijken
http://tweakers.net/pricewatch/cat/49/videokaarten.html#filter:NYuxCoQwEET_ZWoLvcNT8wGChZXlYRE2W-QIF9kEEST_fiuHzcC8N3MiimMZPQcHg038J6H6wyVKVmYTKVFDPPsvTF0hURSe7QHT3uU2HJgyu2VjmlyCeePR1_p_YlWrdPQhs6g50fRX7jZcs2Z46azDWkr5AQ

Je kunt overigens in de rechter kolom nog wat wensen/filters invullen ;-)

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze is trouwens ook aan te raden ;-)
http://tweakers.net/pricewatch/250700/sapphire-hd4650-1gb-gddr2-agp.html#tab:info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt het beste een tweedehands videokaart kopen, bijvoorbeeld op Marktplaats. Hieronder heb ik een goede kaart gezet voor € 20,-. Er zijn er nog veel maar als je zoekt op agp. Zie de link daaronder.

Toegevoegd na 55 seconden:
maar = meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze worden niet meer gemaakt en niet meer geleverd, dus dat word zo en zo een 2e hands videokaart

maar word niet geadviseerd want, de nieuwste spellen gaan niet goed werken omdat de videokaarten te oud zijn en te weinig capaciteit hebben om de nieuwe spellen goed te kunnen weergeven.

Mijn advies is een 2e hands moederbord met processor, geheugen met pci express aansluiting is de goedkoopste optie, kom je ongeveer rond de 150 euro uit.

Toegevoegd na 10 minuten:
als je een nieuwe nu zou kopen is het nog een oude videokaart in een nieuwe doos. nos.

een 2e hands moederbord + de uitleg hierboven is dus veel verstandiger..

Als je een pc boer zou bellen, en hij is eerlijk, dan weet ik zeker dat hij dit beaamt.

Even ter uitleg..
Je kunt het zien als een oude brommer met een nieuwe snelle cilinder.
die zou ook nooit 100 gaan rijden omdat de rest van de brommer te oud is. dus dat blijft dan niet bij een cilinder, maar dan moet de rest ook vernieuwd worden wil hij optimaal presteren..