Kan ik updates van mijn huidige laptop kopieeren naar een andere PC?

Of is het nodig de updates opnieuw te downloaden? Het gaat namelijk om +-15GB dus kopieeren zou makkelijker zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

zolang ze ingepakt zijn kun je ze zo kopieren.

Toegevoegd na 1 minuut:
En aldaar installeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En weer een domme min. Programma's die je hebt gesaved kun je overzetten, uitgepakte programma's niet.
Kimath
13 jaar geleden
Volgens mij is de vraag over updates van Windows, niet installatiebestanden van een spel of programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iedere windows update kun je direct installeren of saven en later installeren, zelf sla ik alles op installeer dan pas zodat ik ze altijd achter de hand heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De min was van mij. Deze vraag is duidelijk gesteld in de categorie 'Besturingssystemen'. Als je updates download kun je die als gemiddelde gebruiker niet ingepakt terugvinden. En als je ze al terugvindt, dan kun je ze niet makkelijk installeren op een andere PC. Daar zijn wel trucs voor, maar aan zo een antwoord heb je niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is dan onkunde, iedere windows update kun je direct vinden bij microsoft. Het geeft je direct de keuze installeren of saven. Dus eerst even kijken hoe het werkt. Juist updates vallen onder besturingsystemen dus het verhaal lijkt mij duidelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarnaast bepaal je zelf waar je de updates plaatst, dus die vindt je omgaand terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk, nu komen we ergens. Maar vergeet niet dat de updates op de laptop al geïnstalleerd zijn, dat staat in de vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe? Dat staat er niet bij.
Ja dat kan, er zijn speciale kabels voor. (met 2 usb uiteinden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15GB is wel veel voor updates. Windows slaat de updates meestal hier op C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download en hebben dan passende namen als 2b52bc6035fc3c733d90838ad0452d71 ... Daar wordt men niet direct wijzer van, maar een begin is het wel. In dit geval handelt het om WindowsXP-KB982802-x86-ENU.psm .

Waarschijnlijk vind je zo wel veel, maar niet alle updates en je weet niet in welke volgorde ze moeten (sommige updates heffen andere updates weer op -> 'superseeded'). Of het niet sneller/beter is, dan de updates gewoon bij Microsoft te downloaden... Als je eerst begint met de Service Packs (SP3) dan scheelt dat daarna al veel patches en tijd.