Praktisch gezien: JA, elke consumentenprinter werkt op elke hedendaagse laptop.
Een hedendaagse printer communiceert via USB of via Wi-Fi.
Elke laptop heeft ook die mogelijkheden.
Ook met elke huidige smartphone of tablet kan je via Wi-Fi printen.
De maat van de laptop is geen factor.

Theorie: NEE
Natuurlijk kan je met ouderwetse en hedendaagse printers en laptops allerlei scenario's verzinnen hoe het niet kan.
Een gloednieuwe laptop met Windows 11 zal je niet meer op een matrixprinter met LPT1-poort aan kunnen sluiten.
Of je zal een hele zooi aan noodgrepen uit moeten halen.
===
Kortgezegd als je nu op Coolblue of in de Mediamarkt een laptop en een printer koopt zullen die altijd met elkaar kunnen communiceren.
Toegevoegd op 24 februari 2023 23:54: tekst
een jaar geleden
Het hangt af van de printer en laptop. Sommige printers zijn alleen compatibel met bepaalde laptops. Controleer de specificaties van de printer en laptop om te zien of ze compatibel zijn.
10 maanden geleden