Waarom is de verbinding zo sloom op media center?

Mijn opstelling:

Fileserver>router>mediacenter

fileserver systeem:

Os: windows xp pro
processor: 1,66 Ghz sempron
Geheugen: 256 mb
Os geinstalleerd op 80 gb schijf
File schijf = 2 TB NTFS 64mb cache 5200 Rpm

Heb mijn laptop op dezelfde kabel aangesloten (dus via dezelfde route) En video`s streamen ging perfect

Wat niet het geval is voor de Fileserver.
Op de fileserver draai ik Twonkyserver

Dus mijn vraag.... waarom zo sloom? het ligt in iedergeval niet aan de kabel of bestands systeem.

Iemand een idee waar het probleem zit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, ik zou er een giegje of twee geheugen bijplakken, gegarandeerd dat het dan sneller loopt, mogelijk kan een upgrade van je cpu ook een positieve bijdrage leveren maar je ram is zowieso heel laag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets aan toe te voegen!
+1