Alles verwijderen wat ik deze sessie op mijn iMac deed?

Ik weet niet of dit mogelijk is maar ik zou graag willen dat ik op een account kan inloggen waar de instellingen vast staan en als ik op dat account uit log alle handelingen die ik in die sessie heb vericht zoals het opslaan van documenten weer verwijderd zou worden.

Dat alles weer terug veranderd naar mijn instellingen.

Mocht dit kunnen graag wat opties vermelden wat ik zou kunnen doen. Thanks.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hier voor moet je een guest account aanmaken.

Ik heb link in bronnen gezet hoe je dit kan doen dit is voor osx 10.6

Maar werkt waarschijnlijk ook op hogere versies,

ookal ben ik geen mac gebruiker, maar toch google is your best friend :-D

Toegevoegd na 1 minuut:
Extra bronnen toegoevoegd