weet iemand of er ergens een lijst te vinden is waar alle functie keys per merk en type laptop/ pc staan om het recovery gedeelte op te starten?

nu moet je elke keer je het apezuur zoeken om voor verschillende merken te kijken welke key het is

capthavoc
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Tijdens het booten moet je dat al te zien krijgen, dus vaak tijdens of na het logo van de fabrikant.maar vaak als je na het aan zetten van de PC/laptop de
Esc toets indruk krijg je allerlei opties, daar moet de recovery dan ook tussen staan. Anders de f toetsen proberen. Een lijst kan ik je helaas niet aan helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger was dat altijd f9. Probeer dat eens. Moet je direct na het opstarten even een paar keer op f9 drukken.