Iedere keer als ik een map (afbeeldingen, documenten enz.) wil openen krijg ik de melding: 'Windows Verkenner werkt niet meer'. Iemand een oplossing?

Daarna komt de melding: 'Windows Verkenner wordt opnieuw opgestart'. Maar dat helpt allemaal niks, want vervolgens heb ik wéér geen toegang tot mijn mappen. Ik werk met Windows 7. Kan iemand die verstand heeft van dit soort dingen mij helpen? (Ik heb al op internet gekeken en er zijn meer mensen met dit probleem, maar alle antwoorden en oplossingen die worden aangedragen hebben betrekking op Windows Vista).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
rose
13 jaar geleden
Is je probleem al opgelost?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, nog steeds niet! (sorry, zag je reactie nu pas).

Antwoorden (3)

Bij mij was het ooit een corrupt bestand wat in die map stond. Na verwijdering was het over.

Toegevoegd na 34 minuten:
Hier heeft iemand de oplossing, zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
''systeemherstel'' proberen. Werkt dit niet? meldt dit even, dan zoek ik verder. Of als goedevraag.nl collega's het wel weten is dit natuurlijk prima!

Heel mss hebt u hier iets aan?
http://support.microsoft.com/kb/929135
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als u dit probleem nog steeds heeft, kan ik via Teamviewer remote acces gebruiken om het corrupte bestand te zoeken & het te verwijderen.

Vaak helpt het niet om systeemherstel te doen in dit geval, want systeemherstel komt niet aan bestanden in de Geberuikers-mappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Ik heb een programma gedownload waarmee ik corrupte bestanden kan zoeken en verwijderen, maar dit bood geen soelaas. Ik heb het probleem dus nog steeds!