Waarom kan ik niet inloggen bij GoeieVraag via Google Chrome?

Normaal werk ik met Google Chrome, maar de laatste tijd kan ik alleen op GoeieVraag inloggen via Bing. Ligt dat aan mijn instellingen, of hebben hier meer mensen last van?
Ik heb wel gemerkt dat er de laatste tij minder vragen gesteld worden, is dat misschien het gevolg van dit inlogprobleem?
Bij Google Chrome krijg ik de melding: HTTP ERROR 400.

2 jaar geleden
1.5K
Pieterke
2 jaar geleden
Deze site kent veel problemen. Waarschijnlijk is dit er één van. Zelf word ik bijv. al maanden zelden uitgelogd.
Sharonves
2 jaar geleden
Ja ik heb hetzelfde probleem..

Antwoorden (1)

Kan aan je cookie liggen. Verwijderen kan helpen.

Klik rechtsboven op Meer en dan Instellingen.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Cookies en andere sitegegevens.
Klik op Alle cookies en sitegegevens weergeven.
Zoek rechtsboven op goeievraag
Verwijder deze cookies.
Vernieuw de pagina van goeievraag.
.
Error 400 kan ook optreden vanwege beschadigde bestanden in de browsercache.
Druk op toetsen CTRL SHFT DEL
Vink ‘Gecachte afbeeldingen en bestanden’ aan en wis deze.
Met deze link zou je GV moeten kunnen openen:
https://www.startpagina.nl/v
SimonV
2 jaar geleden
jc54
2 jaar geleden
Heb volgens deze instructies cookies verwijderd. Kan nog steeds niet inloggen met Crome.
Kan wel naar sy=tartpagina, maar de link naar GoeieVraag geeft direct eerder vermeldde ERROR.
SimonV
2 jaar geleden
Misschien helpt cachegeheugen wissen. Zie toevoeging.